Welkom!

24 augustus 2012 - Mooresville, North Carolina, Verenigde Staten

Welkom op mijn reisblog! Deze site ga ik gebruiken om jullie op de hoogte te houden van mijn reis gedurende deze 10 maanden in Amerika! Hier zullen onder andere foto's, video's en verhalen op komen die voor jullie allemaal beschikbaar zijn.

1. Jos en annekee:
    1 september 2012
    Ha die Patrick,
    Zo te zien vermaak je jezelf wel. Leuk om zo eens wat van je te zien.
    Ook al naar school geweest?
    Zijn zeer benieuwd naar je reisverhalen.....
    Have à Nice time There!
    Groeten vanuit t laageinde in bergen op zoom.

Jos en Annekee
  2. Francis:
    2 september 2012
    Hey Patrick, how are you.....????!!!!!!! Waanzinnig om je eerste foto' s en verhalen te lezen en te zien.....we houden natuulijk ook contact met je ouders.......maar je ziet er happy uit en hebt het echt getroffen met de plek en met de familie denk ik......nou nog de verhalen van de High School.......wij zullen je zeker volgen.....geniet, geniet, geniet....wat een geweldig avontuur.... ( je zal maar zulke lieve ouders hebben die dat allemaal mogelijk maken......!!!!) Bisous, Frens, Francis en Nicolas
  3. Frans en Dian:
    2 september 2012
    Hoy Patirick,alles oke????? Leuke foto's , nice place to be huis ziet er goed uit en Lake Norman schitterende omgeving.En al begonnen met je studie? Wij hopen gauw wat van je te horen groetjes Frans en Dian.
  4. Ome Stefan:
    3 september 2012
    Heej Petje!

Zo te horen en zien heb je het goed naar je zin!
    als je met zulke gewere schiet waren het vast wel hele grote wespen!!
    hoe gaat ie op high school?
    grt vanuit Steenbergen
  5. Opa en Oma:
    3 september 2012
    Hallo Patrick,
    Bedankt voor de mooie foto's en de informatie. Wij hopen dat het op school ook voorspoedig zal gaan, alle begin is moeilijk maar dat gaat jou ook wel weer lukken. Veel succes!
    Groetjes van Oma en Opa.